Smart Horeca Kassa

Ervaring leert dat je het beste zelf kunt ervaren! Wij helpen je met het kiezen van de juiste horeca kassa door online zelf de ervaring te beleven. Zo kun je in een handomdraai zien of de horeca kassa geschikt is voor je onderneming. Als ondernemer ben je blij met je medewerkers, zij zorgen mede voor de klanttevredenheid van je onderneming. Echter, betekent dit dat het kassasysteem eenvoudig moet zijn dat iedereen hiermee kan werken.

Ga naar Smart Horeca Kassa

De splinternieuwe Horeca kassa biedt veel meer dan simpelweg een moderne uitstraling. De kassa is ontwikkeld voor een Restaurant, Café, Lunchroom, Snackbar, Pizzaria etcetera die kiezen voor een gebruiksvriendelijke touchscreen kassa met uitgebreide mogelijkheden voor jouw onderneming!

Door middel van de backoffice heb je als ondernemer overal en altijd toegang tot je kassa. Zo kun je eenvoudig producten toevoegen, artikelen wijzigen, dag- en weekomzetten uitdraaien en mailen. 

De kassasoftware

De kassasoftware is eenvoudig in gebruik en gemakkelijk te beheren door de gebruiker. De kassasoftware voor de horeca is zo aangepast dat de overbodige functies die de kassa heeft eenvoudig uitgezet kunnen worden door de gebruiker. Je bepaalt dus zelf welke functies je gebruikt en welke niet. Van tafelfuncties tot tafelplattegronden met functies als tafel boeken, tafel nota, splitsen en omboeken etc. Rapportages uitdraaien van dagrapporten, wekelijks en maandelijks. 

Ook van groepen, hoofdgroepen en bediende zijn er rapporten af te drukken.Ook zitten er functies in zoals, telefonische orders, corrigeren van artikelen en debiteuren. Uiteraard bepaal je zelf welke functie van de kassasoftware je gebruikt en welke niet. Deze zullen dat ook niet zichtbaar zijn in het kassascherm, waardoor alles overzichtelijk blijft. Mocht u er toch niet uitkomen kan de kassasoftware op afstand worden overgenomen (dient wel bekabeld internet aanwezig te zijn) dmv Teamviewer om je te assisteren of uitleg te geven. Kortom de juiste horeca kassa software voor jouw onderneming.

24/7 Service & Support

Een 24/7 Service & Support overeenkomst is voor het verhelpen van storingen online die betrekking hebben op de geleverde producten zonder aanvullende kosten.

Service & Support op basis van beschikbaarheid

Een online Service & Support overeenkomst op basis van beschikbaarheid tijdens kantooruren (ma t/m do van 08.30 uur tot 17.00 uur en vrijdag van 08.30 uur tot 16.00 uur) is er om ervoor te zorgen dat onze medewerkers beschikbaar zijn om je van dienst te kunnen zijn.